Du kan gratis booke en demonstration i butikken eller hjemme hos dig selv.
Audiocompagniet Aps, CVR-nummer: 42943754
BEHANDLING AF PERSONOPLYSNINGER
Personoplysninger som indtastes på audiocompagniets hjemmeside, registreres i database til brug for service og eventuelle reklamationssager. Ingen oplysninger overgives til tredjemand. Du kan til enhver tid få slettet de oplysninger vi har om dig.
Der benyttes på hjemmesiden ’cookies’ som er en software der gemmes på din computer, i forbindelse med køb på vores webshop. Der benyttes anonym statistiklog, med henblik på at forbedre oplevelsen for vores brugere i fremtiden. Information som indsamles er f.eks. browsertype, styresystem, geografisk område mm.
Du kan ved køb på vores hjemmeside, aktivt vælge at modtage vores nyhedsbrev via e-mail. Nyhedsbrevet kan let til- og afmeldes.
Indsamling og anvendelse af personoplysninger:
I forbindelse med dit køb hos audiocompagniet har du indtastet en række personoplysninger:
Dit navn
Din adresse
Din e-mailadresse
Dit telefonnummer
Dine betalingsoplysninger
Disse personoplysninger behandler vi i forbindelse med ekspedition af din bestilling og opbevarer i en periode på 5 år, så vi kan hjælpe med garanti og ombytning mv. Herefter bliver ordreoplysningerne slettet.
Når du bestiller med levering, bliver oplysninger om dit navn, adresse, telefonnummer og e-mailadresse udleveret til PostNord AB og GLS, som sørger for levering.
Behandling af personoplysninger - samtykke
Hvis du er vores faste kunde gemmer vi ovenstående oplysninger - og hvis du har givet samtykke til at modtage nyheder om tilbud og arrangementer og lignende, gemmer vi kun din e-mailadresse. Hvis du ikke ønsker at få vores nyheds-mail, sletter vi disse oplysninger.
DATASIKKERHED
Uanset om vi behandler dine personoplysninger med henblik på opfyldelsen af en kontrakt eller på baggrund af dit samtykke, vil vi altid behandle dine personoplysninger sikkert og fortroligt i overensstemmelse med gældende lovgivning, herunder persondataforordningen og databeskyttelsesloven.
Dine oplysninger vil alene blive anvendt til det formål, de er indsamlet til, og vil blive slettet, når dette formål er opfyldt eller ikke længere relevant.
Vi anvender tredjeparter til behandling af dine betalingsoplysninger (Bambora Danmark A/S), til håndtering af dine køb (e-conomic) og nyhedsmails (mailchimp.com). Vi har indgået databehandleraftaler med disse databehandlere, hvilket er vores garanti for, at de overholder gældende regler om beskyttelse af dine personoplysninger.
Ønsker du ikke længere, at vi skal opbevare dine personoplysninger, kan du kontakte os på telefon eller e-mail.
BESTILLING AF VARER
Du kan bestille varer hos audiocompagniet på følgende måder:
I butikken, pr. e-mail, telefonisk eller bestilling via hjemmesiden.
En del varer egner sig ikke til postordre salg og kan derfor ikke bestilles til betaling med Dankort på hjemmesiden. Det gælder f.eks. nogle pladespillere, forstærkere og højttalere, som bør demonstreres, skal klargøres eller kræver speciel håndtering. Disse kan afhentes hos Audiocompagniet eller bliver leveret og installeret hos dig. Det kan også gælde varer mærket med “afhentnings-tilbud” eller “kundesalg”.
Alle priser på hjemmesiden angives i danske kroner DKK incl. dansk moms, alle danske afgifter, told mv. Alle priser på hjemmesiden er angivet eksklusivt eventuelle fragtomkostninger.
Købsaftaler via vores hjemmeside kan indgås på følgende sprog: dansk.
Når du har indgået en købsaftale med audiocompagniet, opbevarer vi købsfakturaen elektronisk. En papir- eller elektronisk kopi, vil blive tilsendt dig, umiddelbart efter en handel er indgået. Hvis du mister din faktura, kan du rekvirere en ny pr. e-mail.
BETALING AF VARER
Når du handler på vores hjemmeside, kan du betale på følgende måde:
Betaling med betalingskort, som f.eks. Visa/Dankort og Mastercard.
Når du har bestilt, modtager du automatisk en bekræftelse fra hjemmesiden. Når vi pakker din vare, fremsender vi faktura - og først når varen afsendes, hæver vi din Dankort betaling.
Forudbetaling med bankoverførsel:
Danske Andelskassers Bank A/S
TBT Tower, Odeons Kvarter 19, 2. th., 5000 Odense C
Reg. nr. 5961 Konto nr. 0004007983
IBAN DK9059610004007983
SWIFT DANBDK22
Mobilepay: 439722
LEVERING AF VARER
Gratis forsendelse når du køber for over DKK 495
For køb under 495 koster pakning og forsendelse uden omdeling kr. 49
Ovenstående gælder ikke kundesalg og varer mærket "afhentningspris" eller lignende.
Vi sender blandt andet med Postnord og GLS
Vælges der ikke forsendelse i feltet i indkøbskurven - men kun afhentning - regner vi med, at varen hentes i butikken eller vi får anden information. Vi sender ikke brevpost.
Forhør om prisen til Færøerne og Grønland samt øvrige udland.
Bestilte varer kan afhentes i butikken Klostervej 23K
Hvis emballagen på din vare, ved modtagelse, er tydeligt beskadiget, skal du enten modtage den med forbehold – få post- eller fragtmanden til at underskrive på dette – eller nægte modtagelse, hvorefter varen vil blive sendt retur til os. Kontakt os pr. mail.
Alle returforsendelser skal sendes til:
Audiocompagniet
Klostervej 23
5000 Odense
Vi modtager IKKE returforsendelser med DAO - kan ikke tage ansvar for deres service...
Bemærk at vi næsten altid genbruger pap-emballage af forskellig kvalitet af miljøhensyn og for at kunne tilbyde rimelige forsendelsespriser…
LEVERINGSTID
Leveringstiden på din vare, afhænger af om den er på lager hos os. Lagervarer leveres normalt indenfor 1-4 hverdage. Varer som vi kan skaffe fra fjernlager leveres normalt indenfor 3-8 dage. Varer som ikke er på lager leveres normalt indenfor 1-2 uger.
FORTRYDELSESRET
Udelukkende gældende for salg via vores webshop, ej fysisk butik.
Som udgangspunkt har du 14 dages returret fra datoen for modtagelse af varen. Dog har kunder, der er medlem af vores kundeklub altid 30 dages fortrydelses- og returret. Har du fortrudt dit køb, bedes du kontakte os via mail eller telefon. Ønsker du at returnere varen, kan dette kun ske såfremt varen returneres i væsentlig samme stand og mængde, som du modtog den. Du må gerne pakke varen ud og bruge den men fortrydelsesretten bortfalder hvis du bruger varen på en måde, der helt åbenbart mindsker varens gensalgsværdi væsentligt. F.eks. er en ridse i en højttaler, eller en bule i en forstærker, stærkt værdiforringende.
Undlad venligst at påklistre fragtlabels, pakkemærkater, skrive mv. direkte på emballagen, da emballagen anses som en væsentlig del af varens værdi. Pak originalemballagen i en foret yderkasse og påklæb pakkelabel på den.
Nogle varer, bl.a. ydelser og varer der er tilpasset specielt til dig, f.eks. højttalerkabler i en bestemt længde, højttalerenheder, delefilter-komponenter eller stik er ikke omfattet af vores fortrydelsesret.
Du er ansvarlig for returnering af varen til os, og det anbefales derfor at varen retureres som pakkepost og eventuelt værdiforsendelse, da du har ansvaret for, at varen er returneret til os.
Du skal selv betale for returfragt, emballering mv. Du bedes vedlægge kopi af din købsfaktura og en beskrivelse af hvorfor varen returneres, gerne med angivelse af konto nr. til returnering af købsprisen.
Alle returforsendelser skal sendes til:
Audiocompagniet
Klostervej 23
5000 Odense C
Gerne med GLS eller Postnord uden omdeling med disse oplysninger:
E-mail adresse: audiocompagniet@gmail.com
SMS/mobil nr.: 42434230
Vi modtager IKKE returforsendelser med DAO
REKLAMATIONSRET
Der gives efter købeloven en 24 måneders reklamationsret på alle varer. Du kan som kunde klage over fejl og mangler ved produktet, hvis de opstår indenfor denne periode. Det er dog en forudsætning af fejl(ene) ikke er opstået ved forkert brug af produktet eller uautoriseret indgreb, forsøg på ændring af produktet mv.
Du skal reklamere indenfor rimelig tid. 2 måneder anses for værende rimelig tid. Der medfølger altid brugervejledninger til de produkter vi sælger – Læs dem før du går i gang med at tilslutte apparater mv.
Reklamationsretten er opdelt således: De første 12 måneder gælder en særlig formodningsregel. Her er det Audiocompagniet, der skal bevise at fejlen ikke var til stede, da varen blev leveret.
I de resterende 12 måneder er det kunden, der skal påvise at fejlen også var tilstede da varen blev leveret.
Vi forbeholder os muligheden for at fakturere minimum 500,- for håndtering af en uberettiget reklamation. Et godt eksempel er, at hvis en vare ikke er gået i stykker men blot fejlbetjent, kan der blive opkrævet et gebyr til dækning af tekniker og forsendelse. Derfor at det vigtigt at du selv undersøger produktet og evt. læser manualen, før du fejlmelder.
Er du i tvivl er du velkommen til at kontakte os.
Du kan sende eller indlevere en vare under reklamationsretten til vores adresse. Det er vigtigt, at du vedlægger en kopi af din købsfaktura og en fejlbeskrivelse, og evt. også en returadresse, hvis denne ikke er angivet på fakturaen.
Afhængigt af fejltype og travlhed, forsøger vi at have dit apparat repareret og returneret til dig indenfor 3 uger.
KLAGEMULIGHEDER
Hvis du vil klage over dit køb eller den service du har fået, kan du kontakte butikken på audiocompagniet@gmail.com eller ringe til Søren Vittrup på 41261234.
Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, du er tilfreds med, kan du sende en klage til Nævnenes Hus via dette link: Læs mere her
For at kunne klage, skal den vare eller ydelse, som du klager over, have kostet mindst kr. 1.110 og højst kr. 100.000. Der beregnes et gebyr at få klagen behandlet.
Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens klageportal her - https://ec.europa.eu/consumers/
Alle priser på hjemmesiden angives i DKK incl. dansk moms